Brick is the new black

 

Världens största retailkongress, Retail's Big Show, arrangeras årligen i New York av The National Retail Federation, NRF. Där samlas över 30 000 detaljister, konsulter och leverantörer från hela världen för att under fyra dagar studera och diskutera de senaste trenderna i handeln och ta del av den senaste tekniken. HUI Research och Tieto var på plats och arrangerar nu ett frukostseminarium för att delge de största och viktigaste trenderna från årets kongress:

  • Hur kan den fysiska handeln fortsätta att vara relevant?
     
  • Hur kan man arbeta för att göra sitt erbjudande mer personligt?
     
  • Den nya generationens konsumenter har äntrat scenen, hur kommer det att påverka detaljhandelslandskapet?


Johan Ribbeklint
, Customer Manager på Tieto, och Fredrik Kolterjahn, senior konsult och försäljningschef på HUI Research, delar med sig av erfarenheter från Retail’s Big Show 2015.
__________________________________________________________________

När?

Fredagen den 20 februari, kl. 07:30-09:00 (en lättare frukost serveras från kl. 07:30, seminariet börjar kl. 08:00)

Var?

Bygget, Norrlandsgatan 11, Stockholm.
___________________________________________________________________

Anmälan sker till:

katarina.kilander@hui.se

Seminariet är kostnadsfritt, men anmälan är bindande och ej avbokad plats debiteras med 450 kronor (exklusive moms). Observera att antalet platser är begränsat. Anmäl dig senast den 17 februari.

Frågor om seminariet besvaras av:

Fredrik Kolterjahn
08-762 72 93

Välkommen!

Dela med dig: